czwartek, 27 czerwca 2013

Modlitwa

Boże wiem, że jesteś obok mnie. Proszę Ciebie, zaopiekuj się moją duszą, która pogrążona w trudnych chwilach życia błądzi szukając ciepła. 

Wiem…, że zbaczam czasem z kursu obranego przez moje marzenia. Jednak to nie ja, lecz los tak chce. 

Wiem, że muszę walczyć o siebie i o osoby które kocham. Proszę…pozwól mi iść przez ciemność bez lęku, daj mi siłę bym mógł walczyć. 

Nie jestem zły, to świat w którym otaczam się napełnia mnie strachem. 

Ufam Tobie Boże, i powierzam swój los, w Twoje ręce. Wiem, że kiedyś nadejdzie czas kiedy nie będę się bał iść przez dolinę cieni. A Twoja łaska pozwoli mi abym mógł spokojnie dotrzeć do celu i zamknąć oczy spełnionych marzeń. 

Dziękuję za wszystko co ofiarowałeś mi, dziękuję za nadzieje, którą napełniasz mnie bym nie przegrał. 

Boże proszę…zaopiekuj się wszystkimi ludźmi, aby potrafili marzyć, kochać i śnić. 

Wiem, że jesteś niedaleko. Wiem także, iż Twoje królestwo jest we mnie, i wokół mnie…

(zdjęcie z 2006 roku, wykonane telefonem komórkowym sony ericsson d750i)

Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...