czwartek, 20 czerwca 2013

Powrót z Kotliny Kłodzkiej

Kilka dni nie pisałem ponieważ relaksowałem się i ładowałem akumulatory w Kotlinie Kłodzkiej. Muszę przyznać, że wyjazd mogę uznać za bardzo udany - wszystko pozałatwiałem, spotkałem starych znajomych, spędziłem miło czas z przyjacielem...podładowałem akumulatory pozytywna energią na maksa... i już tęsknie za  moim rodzinnym miastem. W sumie, to teraz często odczuwam tęsknotę w poszukiwaniu pozytywnych wspomnień. Niestety zaraz po powrocie moja energia została przyćmiona przez zachowanie teściowej, no ale cóż... grunt że mam jeszcze spore rezerwy pozytywnej energii w zapasie...

Tym razem krótkie ujęcie z Kłodzka - odnoga jednej z ulicy rynku...ciekawa wystawa...nie mogłem się powstrzymać...



Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...