sobota, 22 czerwca 2013

Jak sprawić by kobieta była piękna

Jestem fotografem kobiet - lubię, specjalizuje się i najwięcej przyjemności sprawia mi fotografowanie kobiet. Fotografuje je różnie - formalnie, nieformalnie, okazjonalnie...ale zawsze chcę aby były piękne...nie tylko dla otaczającego świata, ale przede wszystkim dla Siebie! Dla mnie moja misja jest spełniona kiedy kobieta odkrywa i pokazuje prawdziwą siebie. Dla mnie efektem końcowym nie są zdjęcia, a cały proces jaki musi przejść kobieta aby uznać że jest piękna, aby zobaczyć jak wielki potencjał w niej drzemie, jakie pokłady kobiecości są w niej...a musi tylko być sobą i pozwolić mi uchwycić je na zdjęciu... Dodam, że żadna z kobiet które występują w tym poście nie są zawodowymi modelkami, to kobiety które przyszły by odkryć Siebie, swoją kobiecość i ...to co w nich drzemie...





Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...