czwartek, 4 lipca 2013

Czy w Polsce "śląscy polacy" segregują...

Cytat z mojego profilu na fb...o akceptacji, braku segregacji itd.... "CZY WIESZ, ŻE... w sezonie 2012 byłem zaproszony jako fotograf ślubny ponad 40 razy, prócz tego miałem przyjemność wykonać na indywidualne zamówienie ponad 20 różnych ślubnych sesji plenerowych w Polsce. Nie zapominając o innych klientach wykonałem ponad 100 sesji portretowych, ciążowych, dziecięcych, rodzinnych. Cały sezon ciężko pracowałem, autem zrobiłem ok. 30 tyś kilometrów. Miałem klientów z województwa opolskiego, śląskiego i nawet małopolskiego czy dolnośląskiego. Czy wiesz ilu klientów lokalnych (mieszkających w pobliżu) zamówiło moje usługi? 1 (czyt. JEDEN) - dziękuje."


Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...