poniedziałek, 1 lipca 2013

Zmień się we mnie

"Nikt tak naprawdę nigdy nie wierzył w moje istnienie, w moją moc i potęgę. Dlatego moim przeznaczeniem jest zostać zapomnianym w świecie ludzkich istnień, gdzie wszyscy pędzą i nie widzą mnie pośród nich. Lecz już dawno pogodziłem się z tym faktem, jednak moja wiara w ludzi i ich czyste serca nigdy nie została zachwiana. Sam prowadziłem normalny tryb życia, sam śniłem i marzyłem, jednak umarłem, by zrodzić się na nowo. Teraz jako istota żyjąca na pograniczu snów, marzeń i rzeczywistości, widzę to czego nikt nie powinien zobaczyć, słyszę to czego nikt z żyjących istot nie powinno słyszeć. Czy jestem żywy?"


Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!


1 komentarz:

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...