sobota, 14 września 2013

Kolejne zmiany

Ostatnio blogowanie odeszło troszeczkę na dalsze plany, tak też się stało z samą fotografią. Oczywiście wykonuję zamówione zlecenia, jednak nie szukam nowych, ani także nie realizuję swoich niekomercyjnych projektów. Czas spędzam na przemyśleniach - chyba wynika to w dużej mierze z tego, że wielkimi krokami zbliżają się 30 urodziny...fakt, że jeszcze do nich 3 miesiące, ale czas biegnie zbyt szybko. Kilkanaście lat temu inaczej wyobrażałem sobie moje życie i status materialny. Wiem, że czas wielkich zmian nadchodzi nieubłaganie i muszę coś z tym zrobić...

Obecnie tylko fotografia jest moim źródłem utrzymania...a w sumie była nim do wczoraj, kiedy to postanowiłem połączyć swoje umiejętności, zgromadzoną wiedzę i żądzę kreatywności. Tak powstał całkowicie nowy pomysł na rozwijanie się i zarabianie pieniędzy. Chciałem połączyć swoje umiejętności projektowania (jestem z wykształcenia grafikiem komputerowym), wiedzę (wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu, pr-u) oraz pasję (fotografię). Dodam, że projektuję od ponad 10 lat, i jakoś w moim życiu umiejętność ta ciągle jest wykorzystywana - czy to do projektowania loga, ulotek, wizytówek, czy też i samych stron internetowych. No cóż...chyba czas przedstawić...


Serdecznie zapraszam do sklepu: http://pl.dawanda.com/shop/szachogluchowicz
obecnie w ofercie są wyłącznie wydruki zdjęć do których posiadam prawa do odsprzedaży, ale w przyszłym tygodniu pojawią się także nowe ciekawe projekty graficzne.
oraz na stronę internetową pod adresem: www.szachogluchowicz.pl



Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!


1 komentarz:

  1. Powodzenia! Mi też ostatnio życie przewróciło się o 180* i chyba czas zrobić sobie trochę na przekór :-)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...