czwartek, 15 sierpnia 2013

Czekając na moje idealne światło...

Większość fotografów uwielbia sezon letni i fotografowanie w nim. Jak dla mnie to jedna z najgorszych pór roku do fotografowania...nie lubię tak ostrego światła i tej barwy. Dla mnie idealny czas to ciepła jesień...uwielbiam tą barwę i to ciepło jakim utula... Zdecydowanie także lubię fotografować w pochmurne lub deszczowe dni...dla mnie takie światło jest to porostu idealne...



Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

2 komentarze:

  1. ostatnio sama się przekonałam jak nieprzyjemne jest światło w upalne południe, gdzie na niebie nie ma ani jednej chmurki i słońce nie schowa się ani na moment, nawet odrobinę nie zblednie... to również nie moje klimaty :(

    a co do zdjęcia, to bardzo fajny kadr :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...