niedziela, 29 września 2013

Wygraj książkę "Światła, ujęcie, retusz" Scott Kelby !!!

Mam dla Was przygotowany mały konkurs, jest on bardzo prosty, a oto zasady
1. Główna nagroda to znakomita książka "Światła, ujęcie, retusz" Scott Kelby !!! Książka jest naprawdę świetna pokazuje różne techniki, ustawienia i możliwości pracy w studiu, co ważne książka porusza także bardzo dobrze kwestie retuszu zdjęć studyjnych, naprawdę warto ją mieć! Książka jest nowa, sponsorem jestem ja sam ;)
2. Nagrodę główną otrzyma wylosowana osoba w następnym dniu po zakończeniu konkursu spośród wszystkich zgłoszonych osób, książka zostanie wysłana pocztą polską po podaniu adresu (wysyłam tylko na adresy polskie).
3. Aby zgłosić swój udział należy
            - polubić stronę fanpage: https://www.facebook.com/pages/szachog%C5%82uchowicz/634013013310264
            - zostać obserwatorem bloga (może być bloglovin lub google reader): http://discoveryourspace.blogspot.com/
            - udostępnić fanpage na facebooku
            - pod tym postem należy zgłosić swój udział podając imię, e-mail, adres udostępnienia

Zabawa trwa do 13 października 2013 roku!




ps. w losowaniu wezmą udział także zgłoszenia z www.portrecista.blogspot.com


Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

1 komentarz:

  1. Anita

    anita.fatel@gmail.com

    UDOSTĘPNIENIE : https://www.facebook.com/anita.fatel

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...