środa, 24 lipca 2013

Międzynarodowy fotograf ślubny?

W mojej głowie pomału dojrzewa pomysł aby ofertę fotografii ślubnej skierować na znacznie szerszy rynek. Myślałem o rynku międzynarodowym - a przynajmniej europejskim. Polski rynek jest dość specyficzny i nie do końca odnajduje się na nim, ze swoim własnym stylem, tym co oczekuje po klientach i co chciałbym aby oczekiwali od mnie klienci. Mimo, że moje usługi mają spore zainteresowanie, to wielu klientów ma rozbieżne oczekiwania co tak faktycznie oferuje i jakie wartości w ofercie są przekazywane. Przez to do podpisania wielu umów nie dochodzi... Denerwuje mnie to strasznie! Wielu klientów chce abym był taki jak większość fotografów na polskim rynku, a ja nie zrezygnuje z mojego stylu na rzecz tego aby robić tak jak każdy i klepać od wesela do wesela...

Ciekawe co inni sądzą o moim stylu i o tym aby spróbować na szerszym rynku?



Chcesz zobaczyć najnowsze wpisy? Blog przeniosłem pod nowy adres www.facetbloguje.pl zapraszam!

1 komentarz:

  1. myślę, że zdecydoanie warto spróbować . życzę powodzenia ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczny za komentarz...czy to dotyczący zdjęć, czy też moich wypowiedzi...